Očakávaný tovar príde zničený

Predtým, než sa upíšete prepravcovi, skontrolujte si, prosím, či balíček dorazil v skvelej kondícii. Pokiaľ javia známky poškodenia, nepreberajte ho.

V prípade, že balíček vyzeral na prvý pohľad v poriadku, ale vo vnútri vás čaká nepríjemné prekvapenie v podobe poškodeného tovaru, čo najskôr nám napíšte e-mail na info@brudertoys.sk.

Vnútri balíka nenájdete to, čo ste si objednali

To by nás samozrejme veľmi mrzelo. Ale aj my, sme iba ľudia. Aj v tomto prípade nám napíšte na e-mail info@brudertoys.sk, nech to napravíme.

Ako na reklamáciu tovaru

Za zákona máte oprávnenie uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v dobe 24 mesiacov od prevzatia.

Pre poriadok:

  • Záručná doba tovaru beží od jeho prevzatia.
  • Záruku nemôžete uplatniť na bežné opotrebenie tovaru.
  • Záruka sa nevzťahuje na darčeky k tovaru, alebo tovar vyhraný v súťaži.

Ako postupovať:

Vyplňte, prosím, reklamačný protokol.

Spoločne s tovarom a faktúrou ho zašlite na adresu Bathmaker s.r.o. Sepekov 440, 399 01 Sepekov, Česká republika.

Dajte nám, prosím, 30 dní na vybavenie. Ale samozrejme sa snažíme všetky reklamácie vybaviť čo najskôr.

Peniaze vám zašleme na účet, ktorý uvediete v reklamačnom protokole.

Záverom. Všetky informácie ohľadom nakupovania v e-shope brudertoys.sk nájdete v našich obchodných podmienkach a reklamačnom poriadku.

Reklamačný poriadok

I. Všeobecné ustanovenia

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok predávajúceho Bathmaker s. len „predávajúci“), a popisuje postup, akým spôsobom pristupovať k reklamácii tovaru obstaraného od predávajúceho.

Kupujúci je povinný sa oboznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) ešte pred objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť predávajúcemu potrebnú súčinnosť potrebnú na vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v ktorom kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.

Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho kupujúci súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom.

Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami vo VOP. Pokiaľ tento Reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný vo VOP. Pokiaľ nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho používajú právne predpisy.

V prípade uplatnenia servisu v rámci zakúpenej či dohodnutej služby sa tento servisný zásah riadi výhradne podmienkami danej služby.

II. Záruka za akosť

Ako doklad o záruke vystavuje predávajúci ku každému zakúpenému tovaru doklad o zakúpení (faktúra) so zákonom uvedenými údajmi, ktoré sú potrebné na uplatnenie záruky.

Na výslovnú žiadosť kupujúceho predávajúci poskytne záruku formou záručného listu. Štandardne však, ak to umožňuje povaha veci, vydáva predávajúci namiesto záručného listu kupujúcemu doklad o zakúpení veci obsahujúci uvedené údaje.

Pokiaľ je to s ohľadom na poskytovanú záruku potrebné, predávajúci v záručnom liste zrozumiteľným spôsobom vysvetlí obsah poskytovanej záruky, uvedie jej rozsah, podmienky, dobu platnosti a spôsob, akým je možné uplatniť nároky z nej plynúce. V záručnom liste predávajúci zároveň uvedie, že poskytnutím záruky nie sú dotknuté práva kupujúceho, ktoré sa ku kúpe veci viažu.

  1. Lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia

Lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, tj dňom uvedenom na doklade o zakúpení či na záručnom liste.

Lehota je:

  • pri novom (vrátane rozbaleného) tovaru 24 mesiacov;

Pre kupujúceho podnikateľa môže byť lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia upravená odlišne, ak je to u daného typu tovaru výslovne uvedené, takto uvedená lehota má prednosť. Tovar je v takom prípade označený nasledovne.

Lehota končí dňom, ktorý sa číselným označením zhoduje s dňom, kedy začala ao príslušný počet mesiacov neskôr. Dĺžka lehoty v mesiacoch je uvedená pri každom tovare v obchode predávajúceho a je dostatočne vyznačená na doklade o zakúpení.

Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záruka za akosť, zaniknú, ak neboli uplatnené v uvedenej dobe.

V prípade vybavenia reklamácie formou výmeny tovaru nebeží nová lehota, rozhodujúca je lehota začínajúca plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

  1. Akosť pri prevzatí

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že vec pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci vec prevzal,

  • vec má vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a ak chýba dojednanie také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávanej.
  • vec sa hodí na účel, ktorý na jej použitie predávajúci uvádza alebo na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa.
  • vec je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti.
  • vec vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí kupujúcim, pokiaľ predajca nepreukáže opak.